Wednesday, February 23, 2011

rasa rasa lah kan....

rasa rasalah kan...
kenape saya ni tetiba rajin menghupdate blog..
giler tamak sampai 2 post da hari ni...
sebab x der keje k?
or bnyak sangat masa yg terlebih~lebih..
aku dapat 48 jam sehari k???
or...well I memang pandai manage masa...hoi ienna!! xder maknernya...
actually...
sebab bnyak sangat keje nak buat...x taw nak wat yg mana satu...so, hupdate blog dulu....kalo bnyak masa free, mesti nak wat bnda len macam tngok muvi or keluar shopim...
so....kalo saya x hupdate blog 2, maksudnya saya sedang berfoya-foya...
jadi, sekarang da faham...


ok...kalo sudah fahamm...
rasa rasalah kan, saya ni makin hari semakin meninggi...
sebab bila ukur tinggi ada peningkatan sedikit...2 cm k 3 cm k, kira ok lah kan...
tapi..tapi..tapi.....!!!
tp yg x besnya, berat pun makin nek...teruk kan..xsukexsukexsuke...wat2 gedik..
tp serius la...DA GEMUKKK....


so, I pergilah gymm...
hahaha...sebenarnya nak gtw pegi gym jer...ahaks...=p


so,korang yg suka tidow petang2 ni..bangunla...( mentang2 la aku x  tidow ptg ni).
pergi gym...sihatkan tubuh badan...
n yg paling bes kalo pergi gym, bnyak cermin besar2...bley tilik menilik setiap part...mana x cumil...mana cumil...dandandan..yg paling korang menyampah mesti dengan habit ni...amek gambar kat cermin..=p
nak tengok x??
x pe la...azam baru x nak letak gambar kat cermin bnyak2 dalam blog ni...=p
aku memang pantang nampak cermin...mesti nak snap....x ley nak kikis habit 2...hahaha..^^'




 ~naseb x pecah kan bola 2??~

~so???amacam...x terasa nak pergi gym lagi k lepas ni???=p


ok...sekarang...time tuk study..
sebab banyak sangat da benda ak postpone..
menimbun postpone...tp membuatnya tidak..
~x kuasa mak!!hahaha...


~sikaram semua oram dengarla lagu feveret sy...grenade..=p
sweet an lirik dia...
so...i'm sooo into Bruno mars...
omei2nya..
ok yoo...
till then..chilll!!

No comments:

Post a Comment