Friday, February 18, 2011

meraka yang ku panggil sahabat...

salam hari jumaat...
untuk mereka yang sebelum ni pernah menjadi sahabat aku..
untuk sahabat yang sekarang sudah x sudi untuk menegur aku..
untuk mereka yang mana sekarang bila bertembung dengan aku buat2 x tahu..
untuk mereka yang buat2 sibuk bila bertembung dengan aku...
untuk mereka yang membuat aku selalu terfikirkan kekurangan yang aku ada sehingga kan mereka seolah olah membenci aku...
untuk mereka yang pernah bergelar sahabat...kenapa pelu berakhir dengan cara yg begini..
andai aku yg bersalah..seribu kemaafan ku pohonkan...
*
*
*
*
*
*
*
kawan~kawan..
kenapa mau lawan
dulu sama~sama
kongsi teh secawan.
kawan~kawan..
kenapa mau lawan
orang lain maju ke depan
orang kita cari jalan
jatuhkan kawan.
kawan~kawan..
kenapa mau lawan
kan ke cukup rezeki tuhan

buat kita ramai~ramai..
makan
kawan~kawan
bukan nak cari lawan
sekadar nak ingatkan teman
hati~hati dengan
gunting dalam lipatan
kawan~kawan 
kita sama sama cari makan 
bila fikir masa depan
jangan tabur pasir 
dalam periuk kawan
kawan~kawan
cuba kajiorang tua pesan
"kawan jadi lawan"
"lawan jadi kawan"



~missing the moment with my besties~~

No comments:

Post a Comment