Thursday, June 17, 2010

bila cuti...





**cuti kenduri..





asal cuti jer..berlambak kad walimatul urus sampai..asal cuti je, semua org nak kawin....tp yg seronoknya, ak ni memang suka ikut maa ak pegi kenduri..x kisahla sape..kalo dulu bkan men x suka lagi..malu..even umah sedara mara pn malas nak g..hahaha..mngkin skrg pn ak nak kawin jgak kot..hahaha..omg..


tp yg hepinya, bley makan sdap2 n org pun layan ak macam cara org da besar la...(tp memang ak da besar pun..)siap bwak hadiah ag...n daptla pampasan dari hadiah 2..pampasan k?=p


hehehe..x kisahla...ak sebenarnya x pernah ag terpikir majlis pernikahan ak mcmn..nak wat style cmner...x terdetik pn..mybe sebab style skrg da bnyak berubah...so, penim nak grab tema yg mcmn..mybe masa ak nak kawin nanti tema dia da pelik2 k..huhuhu...x ley nak imagne..hahaha..
papepun..juz wait n see...who will become my mr rite...huhuhu...^^



melawa pergi kenduri..
disamping menambahkan berat badan n chubby di muka..=)


bak kata ilham..
"ilham nak kawin",,
ilham jd prince 6ti..
nana jd princess=p



ku tnya: nak kawin ngan siapa?
ilham : ngan diana..
hahaha,..


ni la si comel diana ni...bdak ni sgat pandai poseng...da la lawa..semua gaya yg aku suruh, semua dia buat...sporting giler...^^
hahaha..

sila lihat ye...





bersama croc purplenya yg x ley dilupakan...

hahaha..dipaksa...

ni sensrd sket..jeles org pkai spek itam..nak jgak...seksi..^^


hahaha..bdak2 pun da pandai nak sanding2...
ak??


i know, da time will come
the day i will be called as mrs...=p


**ini x bermakna i gatal nak kawin taw...juz perlu sedar yg ak x lama lg akan masuk era 20 an..-.-**


No comments:

Post a Comment